Предлагаем несложную надомную работу по упаковке банковских резинок. Работа сдельная, доступная жителям всех регионов РФ, без специального обучения. Материалы предоставляются без залога. Заключается договор. Подробности по E-mail, обязательно с темой ///УПАКОВКА РЕЗИНОК///
Девушки, женщины , живущие в Алматы, продюсерскому центру Video Magic очень нужна Ваша помощь!!! Если Вы обладаете приятным тембром и хорошо знаете кыргызский язык мы хотели бы пригласить Вас к нам на студию в Алматы, для озвучания рекламного ролика (два женских голоса) который готовится к эфиру в Кыргызстане. Очень просим откликнутся. +7 777 3681080. slavamagic@mail.ru Помощь оценивается в денежном эквиваленте.
DubLi – один из ведущих мировых провайдеров инновационных торговых онлайн сообществ. Миссия DubLi – в корне изменить то, как онлайн потребители занимаются поиском информации, сравнивают и покупают то, что им нужно, онлайн. Наша цель – стать неотъемлемой частью повседневной жизни своих пользователей. Мы стремимся к тому, чтобы создать самую творческую, инновационную, полезную и прибыльную онлайн экономику.
В процессе этого мы превратимся в одно из самых динамичных и полноценных сообществ в сети, в место, куда люди обращаются каждый день, находят то, что им нужно, и покупают необходимые им вещи.
Нам требуются энергичные сотрудники, творческие и целеустремленные. Готовые работать на себя и свою семью и желающие много зарабатывать.
Информация на сайте www .dubligrad.ru
Media and Issues Advisor for International Oil Gas company based in Astana
Requirements: Min.10 year’s journalistic experience or significant experience in the PR department of a major company. Experience in supervising small projects and teams. Fluent spoken Russian, English and Kazakh.
Responsibilities: Internal Communications and Website/Intranet content development. Support to company on Reputation Management, promotion and Corporate Positioning. Proactive and reactive media relations management - ensuring maximum leverage of companies’ Business and Communications activities for reputational value.
THE WORLD BANK COUNTRY OFFICE IN KAZAKHSTAN (ASTANA) is seeking a
Public Sector Reform Specialist
The World Bank Country Office in Astana is seeking a dynamic, highly qualified Public Sector Reform (PSR) Specialist for a short-term position to start on or about February 20, 2009 until June 30 with the possibility of extension of the contract. The PSR Specialist will be responsible for the day-to-day management of the World Bank's portfolio in public sector. His/her tasks will include ensuring a constant dialogue with government counterparts on PSR issues, assisting in the preparation and supervision of the World Bank's PSR work program, supporting World Bank teams visiting Kazakhstan, and providing inputs to program papers, mission memos, reports, etc. on PSR topics in Kazakhstan.
Duties and Responsibilities:
Support the preparation, implementation and supervision of the World Bank's PSR projects and programs, by liaising with the Project Management Units and/or the relevant ministries responsible for implementation, following up on project related issues with counterparts, informing the task managers of issues that need urgent attention;
Monitor public sector development trends in Kazakhstan by: - Preparing short policy and technical notes on specific PSR topics; - Reviewing the press, setting up a database of relevant PSR statistics and providing up-to-date information on PSR to WB task team members upon their request; - Commenting and providing feedback to WB papers, notes, memos;
Contribute to the in-country dialogue on public sector issues, by maintaining a continuous policy dialogue with mid-level government officials in ministries and agencies and managing relations with other audiences involved in public sector development issues;
Assist in organizing missions to Kazakhstan, proposing and coordinating meetings, briefing mission members, taking minutes;
Support international and supervise local consultants working in Kazakhstan;
Closely coordinate with WB staff in other sectors;
Assist the WB's External Affairs unit in preparing press releases, conferences, workshops.
A detailed work program will be agreed with the successful candidate shortly after his/her appointment.
Qualifications Required:
Advanced degree (Master's or equivalent] in a field such as Economics, Finance, Public Policy, Business Administration or other fields relevant to public sector development;
Minimum 5 years of relevant work experience at the local, national and/or international levels requiring interaction with Government;
Experience in taxation and/or customs spheres is desirable;
Proficiency in MS Office programs (PowerPoint, Excel); familiarity with data analysis programs (Stata, SPSS) desirable;
Strong presentation and networking skills and ability to build effective working relations with counterparts in Government, donor agencies, private sector representatives and World Bank colleagues;
Excellent written and verbal communication skills in both English and Russian; knowledge of Kazakh language an advantage;
Ability to work independently and under pressure.
Interested qualifying candidates should submit a detailed Curriculum Vita with a Cover Letter and a list of References in English by February 12, 2009 to astana_office@worldbank.org citing Ref: Public Sector Reform Specialist.
Совместный проект Мемориал-EHRAC объявляет вакансию для старшего юриста в офисе совместного проекта в Москве.
Мы Вам были бы признательны, если Вы смогли бы переслать приложенное описание должностей всем тем, кто может быть заинтересован подать заявление на эту вакансию. Описание должностней имеется только на английском языке, поскольку у кандидатов требуется знание английского языка.
Пожалуйста, обратите внимание на то, что срок для подачи заявлений - 13 февраля 2009г.
С уважением,
Кирсти
-- Kirsty Stuart Development and Public Relations Officer European Human Rights Advocacy Centre London Metropolitan University Rm 222 Ladbroke House 62-66 Highbury Grove London N5 2AD United Kingdom
Direct Tel: +44(0)20 7133 5156 Fax: +44(0)20 7133 5173 k.stuart@londonmet.ac.uk
Ассолому алейкум Казакстанда жашап жаткан Кыргыз туугандар! Биз азыр Бишкекте чет олкодо иштеп, окуп жургон Кыргыздар жонундо журнал чыгаралы деп жатабыз. Сиздердн сурайын дедим, бизге чет олкодогу кыргыздардын турмушу жонундо материал (макала) даярдап бере ала турганыныр барбы аранарда? Эгер болсо кабар берип койсонуз, чогу иштешсек жакшы болот эле. Рахмат.
Быстро растущая фирма Приглашает новых сотрудников по обработке электронной почты. Возможность работать дома на своем компьютере и зарабатывать 500-1000 при частичной или 2000-5000$ и более при полной занятости в месяц. Не сетевой или многоуровневый маркетинг. Не требуются специальные навыки и никаких предварительных оплат. За подробностями обращайтесь по адресу valer.webdirect@gmail.com с пометкой "обработка электронной почты". Мы ищем серьезных людей, способных и желающих зарабатывать серьезные деньги
Консалтинговой компании требуется региональный представитель в Казахстане (Алматы и другие города Казахстана)
Позиция: региональный представитель Цель работы: привлечение клиентов на консультационные и тренинговые проекты.
ОБЩИЕ ТРЕБОВАНИЯ К АГЕНТУ/ РЕГИОНАЛЬНОМУ ПРЕДСТАВИТЕЛЮ:
• Представитель должен быть заинтересован в получении дополнительного заработка • Представитель должен иметь широкий круг знакомых; • Представитель должен быть вхож к лицам, принимающим решения и лицам, влияющим на решения, либо иметь возможность самостоятельно принимать решения; • Представитель должен иметь постоянное место работы: - Специалист, сотрудник крупной организации (бизнес, госслужба, НПО); - Менеджер, руководитель Среднего и Малого Бизнеса (МСБ), НПО, госучреждения.
Личностные качества: высокий уровень самоорганизации, стремление к профессиональному росту и развитию, коммуникабельность, ответственность, порядочность
Профессиональные знания и навыки: • Умение анализировать и планировать; • Отличные переговорные навыки, умение легко вступать в контакт (желательно: опыт ведения переговоров с руководящими лицами не менее 2-х лет); • Быстрая ориентация и высокая скорость выполнения работ; • Знание условий заключения коммерческих сделок и методы доведения услуг до потребителей; • Знание методов изучения спроса на консалтинговые и тренинговые услуги; • Навыки презентации; • Знание техники: пакет MS Office, Internet на уровне хорошего пользователя.
Возраст: от 26 до 55 лет
Условия работы: 1. Свободный график работы; 2. Представителю передается весь пакет промо-материалов 3. При необходимости проводится обучение на месте.
Вознаграждение: • % от общей суммы контракта, заключенного через представителя; • Вознаграждение выплачивается по мере выплат клиентом; • Ежемесячная компенсация Интернета и телефонных издержек произведенных по мере выполнения вышеуказанных работ, на основании утвержденного прогнозного бюджета и отчета.
Дополнительные преимущества: профессиональное развитие, тренинги Подробнее с компанией можно ознакомиться на сайте www.strategs.com
Мы предлагаем работать в нашей команде тем, кто готов развиваться! Резюме по e-mail: zderbisheva@strategs.com (указать на позицию регионального представителя (указать географию работы в РК)
В иностранную нефтегазовую компанию требуется бухгалтер или человек с отличными знаниями английского и 1С. Головной офис в г. Алмате. Работа - 4 дня в неделю в Бишкеке , когда приезжает представитель из Алматы. зп - 500 долларов США.
заинтересованые могут скидывать свои резюме на: IZadrutskaya@miswaco.com
Duties of the Account Manager include, but are not limited to: • Participate in client planning and development process; • Participate in client presentations. • Anticipate and develop solutions to quality or cost problems. Seek out profit and new sales opportunities • Monitor accuracy of invoicing and payment of invoices by clients, maintaining at all times an analysis of all client expenditure by financial year. • Be aware of and monitor clients marketing activity and that of their competition, developing an understanding of market dynamics, and client/competitor strategies and objectives. • Review all jobs, either regularly or on completion; both internally through assessment and externally in a client summary of Results, Costs, Conclusions and Implications. • Provide accurate information for Account Directors forecasts each month. Requirements: • Working Experience at Account Manager position minimum 1 year • Higher education (Marketing or advertising desirable) • Strong analytical skills and the ability to quickly grasp complex data; • A team player with a strong work ethic and attention to detail; • Must be capable to manage multiple projects and tasks, provide complicated financial analysis and Cost Estimates; • Oral and written fluency in English is required; Operating conditions: Salary based on results of interview;
Please, send your resume to the following address: E-mail: d.pushkarev@grey.kz
POSITION CCE Budget & Marketing Manager COMPANY KIMEP LOCATION Almaty JOB STATUS Full time REQUIREMENTS - Bachelor degree in Business Administration - Fluency in English & Russian, Kazakh - Excellent communication skills - High level of competence with Microsoft Excel, PowerPoint and Word
SALARY Negotiable DUTIES 1. Supervision, review, and consolidation of CCE financial reports; - Consultation of, and assistance to, CCE unit directors in all financial matters; - Continuous work to improve CCE financial situation and reliability of reported financial information; - taking active part in rewiew of KIMEP overall budget and development/ execution of budgetary policies, procedures, practices and as a member of KIMEP Budget and Finance Committee; 2. Management of CCE marketing and sales efforta - Development and implementation of annual CCE marketing strategy and budget; - To lead all marketing efforts for the college and its programs in accordance with overall KIMEP policu including, but not limited to: - Production of print naterials - (Media) Advertising - E-marketing (including CCE website) - Exhibitions, trade shows, and convertations - Publicity and public relations - (Contact) Database management
DEADLINE open until filled DATE OF PUB. 24.08.2007 In your message, please indicate the specific position or department that you are applying for. If there is no detailed indication in your email, your application will be delayed. To apply, please submit cover letters and resumes to hr@kimep.kz
Открыта позиция Office Manager в Международное Рекламное Агентство. <br /> Требования: Опыт работы 1 год, знание английского языка. <br /> коммуникабельность, устойчивость к стрессовым ситуациям, умение работать в команде, находить выход из сложных ситуаций. <br /> Резюме отправлять по адресу: <br /> e-mail: office@grey.kz <br /> fax: 250 15 17
Консалтинговая компания KENES Advisory Group ищет экономиста-аналитика для работы по сельскохозяйственным проектам международных организаций и Правительства РК. Требования: - глубокие знания и/или опыт расчета сельскохозяйственных субсидий в соответствии с требованиями ВТО; - значительный опыт в планировании, реализации и мониторинге сельскохозяйственных проектов. Работа в Алматы, командировки в Астану.
Открыта позиция IT specialist (System Administrator) в Рекламное Агентство. Требования: Опыт работы в системном администрировании не менее 3-5 лет, коммуникабельность, устойчивость к стрессовым ситуациям, умение работать в команде, находить выход из сложных ситуаций. Резюме отправлять по адресу: e-mail: d.pushkarev@grey.kz e-mail: office@grey.kz fax: 250 15 17
1) PR MANAGER, 2) WEB-MASTER, 3) DESIGNER, AND 4) EDUCATION PROJECTS MANAGER ARE URGENTLY NEEDED FOR KAZENERGY ASSOCIATION
KazEnergy Association (www.kazenergy.com) is looking for a professional PR MANAGER, DESIGNER, WEB-MASTER and EDUCATIONAL PROJECTS MANAGER to work in our Almaty office and become members of our managerial team. They will be directly working with an Executive Director. We promise very interesting job, very competitive salary and very excellent career opportunities. KazEnergy Association was established in November 2005 and now consists out of 36 member companies such as KazMunaiGaz, KMG EP, KazTransOil, KazTransGaz, Trade House KMG, KazRosGaz, Atyrau Refinery, Intergas Central Asia, KazMunaiTeniz, Kazakh Institute of Oil&Gas, KazakhstanCaspiyShelf, KMG Service, Arnaoil, Chevron, ConocoPhillips, Agip Karachaganak B.V., LUKoil Overseas, PetroKazakhstan, Repsol, Statoil, Shell, TOTAL, BG, CNOOC, KazakhTurkMunai, Merkuriy LLP, Munaishy PF, Access Energo, KMG Energo, AES Silk Road, KEGOC, Kazakhstan Union of Industrialists and Entrepreneurs, Association “Zhanar-Zhagarmai”, Atyrau Joint Stock Oil Company ANAKO, Kazakhstan Operator of Electricity Market and Capacity, and Union of Engineering Companies of the Republic of Kazakhstan. PR-manager is responsible for the Association relationships with other companies, associations, clubs, mass media, and PR departments of its members and partners, as well as for PR-activities and coverage of our events. Approximate level of compensation: 1500 USD per month net. Web-master is responsible for work with all content of our website: www.kazenergy.com and, www.kazenergy.kz (to be launched soon). Approximate level of compensation: 1000 USD per month net. Education projects manager will be responsible for the Association’s educational projects, relationships with universities, students. He/she will work on establishment of KazEnergy Club for young oil-, gas-, and energy sector workers, as well as on KazEnergy Youth Forum to be held this Fall within the Second Eurasian Energy Forum “ KazEnergy ”, and the second stage of KazEnergy educational programme, launched last Fall. Approximate level of compensation: 1500 USD per month net. Designer will work on graphical issues of the Association: design and printing of banners, cards, booklets, corporate brochures, diplomas, and other similar work. Approximate level of compensation: 1000 USD per month net. All employees are expected to work full-time in our Almaty office. Qualifications for all candidates: Appropriate work experience Energetic, optimistic and creative personality Ability to work in a team Ability to work under time pressure Good verbal and written English Interested candidates should send their letters of interest and resumes to: Arman Kashkinbekov, Executive Director of KazEnergy Association, arman@kazenergy.com Deadline for applications: June 11th, 2007. Only short-listed candidates will be invited for interview. Please clear indicate what position you are applying for. Best regards, KazEnergy Association www.kazenergy.com