Вакансии
|
|
Aijamal | Дата: Пт, 27 Апр 2007, 12:36 | Сообщение # 41 |
Генерал
Группа: Модераторы
Сообщений: 470
Статус: Отсутствует
| Должность: Национальный менеджер проекта Проект: Сохранение и устойчивое использование биологического разнообразия Казахстанской части Алтай-Саянского экологического региона Тип контракта: Сервисный, 12 месяцев с возможным продлением Место работы: г. Усть-Каменогорск, Казахстан Краткое описание Под общим руководством Национального директора проекта (НДП), Национальный менеджер проекта (НМП) отвечает за общую ежедневную координацию всех аспектов проекта на национальном уровне. НМП руководит работой Группы реализации проекта и полностью отвечает за эффективную реализацию всех проектных мероприятий. НМП обеспечивает своевременное и рациональное планирование, осуществляет контроль и мониторинг мероприятий проекта в соответствии с процедурами планирования, мониторинга и отчетности ГЭФ и ПРООН. НМП обеспечивает эффективную работу команды на основе международных стандартов делового администрирования и управления персоналом. НМП напрямую поддерживает взаимосвязь с Комитетом лесного и охотничьего хозяйства МСХ РК, который является Исполнительным Партнером по данному проекту со стороны государства, а также с Программным координатором, курирующим проект со стороны ПРООН. НМП ответственен за подготовку финансовых отчетов и отчетов о ходе реализации одобренных мероприятий по проекту, оказывает экспертную поддержку, следит за исполнением субконтрактных работ. Более подробно здесь Вакансия_НМП1 (62.5 kB) Срок подачи заявок 11мая 2007 г., 12.00. Пакет документов для подачи включает: (1) сопроводительное письмо; (2) резюме с самыми последними данными; (3) любые другие документы, подтверждающие имеющиеся опыт работы и навыки. Выше перечисленные документы с указанием позиции просьба направлять Татьяне Беляковой по адресу tatyana.belyakova@undp.org или по факсу: (3272) 582645. http://www.undp.kz/script_site.html?en=0&id=166
|
|
| |
Aijamal | Дата: Пт, 27 Апр 2007, 12:37 | Сообщение # 42 |
Генерал
Группа: Модераторы
Сообщений: 470
Статус: Отсутствует
| Должность: Специалист по биоразнообразию Проект: Сохранение и устойчивое использование биологического разнообразия Казахстанской части Алтай-Саянского экологического региона Тип контракта: Сервисный, 12 месяцев с возможным продлением Место работы: г. Усть-Каменогорск, Казахстан Краткое описание Специалист по биоразнообразию ответственен за разработку и внедрение программы по эффективной охране и устойчивому использованию биоразнообразия на проектных территориях. Вакансия_Специалист по биоразнообразию (51 kB) Срок подачи заявок 11мая 2007 г., 12.00. Пакет документов для подачи включает: (1) сопроводительное письмо; (2) резюме с самыми последними данными; (3) любые другие документы, подтверждающие имеющиеся опыт работы и навыки. Выше перечисленные документы с указанием позиции просьба направлять Татьяне Беляковой по адресу tatyana.belyakova@undp.org или по факсу: (3272) 582645. http://www.undp.kz/script_site.html?en=0&id=166
|
|
| |
Aijamal | Дата: Пт, 27 Апр 2007, 12:37 | Сообщение # 43 |
Генерал
Группа: Модераторы
Сообщений: 470
Статус: Отсутствует
| Программа развития ООН в Казахстане объявляет открытый конкурс для граждан Казахстана на позицию Ассистента проекта « Казахстан - инициатива развития рынка ветроэнергии». Цель проекта - содействие Правительству РК в развитии ветроэнергетики в Казахстане. Срок проекта 1год. Место работы - г. Алматы. Квалификационные требования: Высшее образование и опыт работы в области энергетики, экологии, экономики, права, опыт работы в международных программах/проектах; опыт административно-финансовой работы; Умение вести документацию, корреспонденцию, подготавливать отчеты; отличное знание английского языка и компьютера обязательно. Более подробную информацию можно найти здесь TOR assistant (22.5 kB) Срок подачи заявок до 14 мая 2007 г. 17:00. Пакет документов для подачи включает: (1) сопроводительное письмо; (2) резюме; (3) любые другие документы, подтверждающие имеющийся опыт работы и навыки. Выше перечисленные документы с указанием позиции просьба направлять Татьяне Беляковой по адресу: Tatyana.belyakova@undp.org или по факсу (3272) 58 26 45. http://www.undp.kz/script_site.html?en=0&id=166
|
|
| |
Aijamal | Дата: Чт, 03 Май 2007, 13:02 | Сообщение # 44 |
Генерал
Группа: Модераторы
Сообщений: 470
Статус: Отсутствует
| The USAID Business Environment and Improvement Project implemented by the Pragma Corporation seeks qualified candidates for the position of Legal and Regulatory Reform and Business Policy Consultant in its Almaty office. Required skills and qualifications: · Higher education in law, economics or business preferred and/or at least 3 years proven experience in business, economic and/or regulatory policy development and implementation. · Knowledge of national and international legislation and government regulation in the area of entrepreneurship, trade and investment. · Strong knowledge of the business and trade environment; experience working with both the public and private sector. · Ability to work effectively with high-level government and business representatives. · High degree of professionalism, initiative and creativity on the job. · Ability to work well in a team. · Excellent computer, presentation and communication skills. · Strong written and spoken English and Russian, Kazakh a plus. Please, submit only your CV and cover letter in English by close of business May 11, 2007 to Irina Marunova, e-mail: imarunova@pragma.kz or fax: 3272-44 58 00.
|
|
| |
nurkamal | Дата: Ср, 13 Июн 2007, 17:30 | Сообщение # 45 |
Новобранец
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Статус: Отсутствует
| Salam Kyrgyzdar jana kyrgyzstandiktar. Men kazakistanda ish vizasi chigarish uchun kanday dokumentter kerek osol jonundo silerden jardam surain dedim ele. men azir Turtsiada jashaim.bul jaktan bir turk firmasi arkiluu Kazakistanga ketein dedim ele .birok al jakta ish vizasi chigarish uchun kandai dkumentter kerek ekendigin bilbey jatam. maga jardam berip koyo alasinarbi. aldin ala rahmat. eer mumkunchuluk bolso : orozbayev@yahoo.com adresine informatsialardi jonotup koyushunardi suranam. urmatto menen
|
|
| |
Altynbek | Дата: Ср, 13 Июн 2007, 19:58 | Сообщение # 46 |
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Статус: Отсутствует
| nurkamal, Нуркамал, обратись в Посольство Казахстана в Анкаре или Генеральное Консульство в Стамбуле.
Удачи!!!
|
|
| |
Nurgul | Дата: Чт, 28 Июн 2007, 18:09 | Сообщение # 47 |
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 206
Статус: Отсутствует
| Работа в Кыргызстане, Бишкек: Mercy Corps exists to alleviate suffering, poverty and oppression by helping people build secure, productive and just communities. Filial of Mercy Corps is pleased to announce a vacancy in Bishkek: Executive Assistant Qualifications: University degree; at least two years work experience in administration role with an international NGO; strong organizational and interpersonal skills; excellent English and Russian language skills; ability to work independently and prioritize multiple tasks; ability to work in and contribute to team building environment and be able to exercise sound judgment and make decisions independently; extremely flexible, creative and detail-oriented; thorough knowledge of MS Office Programs. Responsibilities: Assist Country Director (CD) and other senior managers in liaising with government administration, international community in Kyrgyzstan, national departments and agencies for coordination to build better working relationship and image of Mercy Corps; timely and effective visa arrangements for expatriate and local staff; coordinate and schedule CD’s daily appointments, conference calls and meetings, handle a wide variety of complex and confidential situations and resolve conflicts involving the clerical and administrative function of the office; prepare correspondence and documents including letters, memoranda and reports; provide timely and accurate oral/written Russian to English or visa versa translations; comply with company policies and procedures and other internal regulations; demonstrate personal integrity, positive work attitude and professional behavior; represent Mercy Corps in a professional manner. Applicants should submit сover letter, CV in English and at least one reference letter (in a sealed envelope indicating position applied: “Executive Assistant”) no later than 5 p.m. on July 6, 2007 to receptionist, 10, Togolok Moldo Street, Bishkek. Or email requirements to: humanresources@kg.mercycorps.org with “Executive Assistant” on subject.
|
|
| |
Aijamal | Дата: Пн, 27 Авг 2007, 19:15 | Сообщение # 48 |
Генерал
Группа: Модераторы
Сообщений: 470
Статус: Отсутствует
| Cultural Affairs Assistant (AMERICAN CORNER PROGRAMMER), LES-9; FP-5 (steps 1 through 4) Grade listed is Full Performance Level. The successful candidate will be hired at a lower grade level (training level) should s/he not meet all requirements of the position. OPENING DATE: August 13, 2007 CLOSING DATE: August 27, 2007 WORK HOURS: Full-time; 40 hours/week NOTE: ALL ORDINARILY RESIDENT APPLICANTS MUST HAVE THE REQUIRED WORK AND/OR RESIDENCY PERMITS TO BE ELIGIBLE FOR CONSIDERATION. The U.S. Embassy in ASTANA is seeking an individual for the position of Cultural Affairs Assistant (American Corner Programmer) in the Public Affairs Office. BASIC FUNCTION OF POSITION Under the supervision of the PAO, the American Corners programmer oversees the establishment, organization, and maintenance of nine American Corners throughout Kazakhstan; coordinates their activities with post programming and programming at the American Cultural Center housed in the National Academic Library in Almaty; organizes training for Corner coordinators; and maintains visitor statistics and creates reports for Washington. A copy of the complete position description listing all duties and responsibilities is available in the Human Resources Office. Contact Lolita Dossayeva in Astana, ext. 2324 QUALIFICATIONS REQUIRED NOTE: All applicants must address each selection criterion detailed below with specific and comprehensive information supporting each item. 1. Master’s degree in the liberal arts, education, social sciences, international relations, information science, American studies, or related field. 2. Three years of progressively responsible experience in program and/or library development and management, cultural activities, university teaching, or related fields to deal effectively with rectors, head librarians, and other heads of host and partner institutions. 3. Level IV (fluent) reading/speaking English and Russian. 4. Thorough knowledge of the host country’s political, cultural, social, educational structure; institutions, political parties and cultural movements; and of key figures in Kazakhstan’s cultural and educational circles. Thorough knowledge of Department of State education and exchange programs and of American society. Desired: knowledge of library and information science, including commercial software and other information resources on the Internet. 5. Strong interpersonal skills to develop and maintain extensive contacts in cultural, governmental, and educational circles and to elicit trust and respect from corner coordinators and library directors. Should be an articulate and effective program officer with strong management skills, able to handle multiple programs simultaneously, planning ahead and prioritizing tasks so as to ensure orderly program execution, and to draft program materials and reports in English and the local language(s). A strong combination of education and experience will be key to the programmer’s success in overseeing information dissemination and providing training and professional development to American Corners staff. SELECTION PROCESS When equally qualified, US Citizen Eligible Family Members (AEFMs) and U.S. Veterans will be given preference. Therefore, it is essential that the candidate address the required qualifications above in the application. ADDITIONAL SELECTION CRITERIA 1. Management will consider nepotism/conflict of interest, budget, and residency status in determining successful candidacy. 2. Current employees serving a probationary period are not eligible to apply. 3. Currently employed US Citizen EFMs who hold a FMA appointment are ineligible to apply for advertised positions within the first 90 calendar days of their employment. 4. Currently employed NORs hired under a Personal Services Agreement (PSA) are ineligible to apply for advertised positions within the first 90 calendar days of their employment, unless currently hired into a position with a When Actually Employed (WAE) work schedule. TO APPLY Interested applicants for this position must submit the following or the application will not be considered: 1. Application for U.S. Federal Employment (SF-171 or OF-612); or 2. A current resume or curriculum vitae that provides the same information as an OF-612; plus 3. Candidates who claim U.S. Veterans preference must provide a copy of their Form DD-214 with their application. 4. Any other documentation (e.g., essays, certificates, awards, copies of degrees earned) that addresses the qualification requirements of the position as listed above. SUBMIT APPLICATION TO: Human Resources Office No. 3, 22-23 Street Ak Bulak 4 010000 Astana, Kazakhstan Tel: (3172) 702-423; Fax: (3172) 702-275 DEFINITIONS 1.AEFM: A type of EFM that is eligible for direct hire employment on either a Family Member Appointment (FMA) or Temporary Appointment (TEMP) provided s/he meets all of the following criteria: --US citizen; --Spouse or dependent who is at least age 18; --Listed on the travel orders of a Foreign or Civil Service or uniformed service member permanently assigned to or stationed at a US Foreign Service post or establishment abroad with a USG agency that is under COM authority; --Is resident at the sponsoring employee’s or uniform service member’s post of assignment abroad, approved safehaven abroad, or alternate safehaven abroad; and --Does not receive a USG annuity or pension based on a career in the US Civil, Foreign, or uniform services. 2.EFM: Family Members at least age 18 listed on the travel orders of a Foreign of Civil Service or uniformed service member permanently assigned to or stationed to a US Foreign Service post or establishment abroad with a USG agency that is under COM authority who do not meet the definition of AEFM above. 3.Member of Household: A MOH is a person who: 1) Has accompanied, but is not/not on the travel orders of a U.S. citizen Foreign or Civil Service employee or uniform service member permanently assigned to or stationed at a U.S. Foreign service post or establishment abroad; 2) Has been declared by the sponsoring employee to the Chief of Mission as part of his/her household; and 3) Resides at post with the sponsoring employee. 4.Ordinarily Resident (OR): A citizen of the host country or a citizen of another country who has shifted the main residency focus to the host country and has the required work and/or residency permits for employment in country. 5.Not-Ordinarily Resident (NOR): Typically NORs are US Citizen EFMs and EFMs of FS, GS, and uniformed service members who are eligible for employment under an American USG pay plan, on the travel orders and under Chief of Mission authority, or other personnel having diplomatic privileges and immunities. CLOSING DATE FOR THIS POSITION: August 27, 2007 The US Mission in Kazakhstan provides equal opportunity and fair and equitable treatment in employment to all people without regard to race, color, religion, sex, national origin, age, disability, political affiliation, marital status, or sexual orientation. The Department of State also strives to achieve equal employment opportunity in all personnel operations through continuing diversity enhancement programs. The EEO complaint procedure is not available to individuals who believe they have been denied equal opportunity based upon marital status or political affiliation. Individuals with such complaints should avail themselves of the appropriate grievance procedures, remedies for prohibited personnel practices, and/or courts for relief.
|
|
| |
workskz | Дата: Пн, 17 Сен 2007, 20:03 | Сообщение # 49 |
Группа: Удаленные
| Вам нужна хорошая работа или опытный специалист? Works.kz - казахстанский сайт по поиску работы и поиску резюме! http://www.works.kz/ Works.kz: работа а Казахстане, вакансии и реюме. Поиск работы в Алматы, Астане.
|
|
| |
Aijamal | Дата: Вт, 15 Янв 2008, 18:20 | Сообщение # 50 |
Генерал
Группа: Модераторы
Сообщений: 470
Статус: Отсутствует
| вакансии от Максата: Региональный Бизнес Тренер в городах Астана,Атырау,Шымкент Требования к кандидатам: Высшее образование в области экономики, финансов; менеджмента; Общий стаж работы не менее 2 лет; желателен опыт в банках, финансовых институтах (страхование, пенсионные или инвестиционные фонды); Опыт разработки нормативно-методических документов (учебных материалов, регламентов, процедур, политик) будет плюсом; Эффективные навыки межличностного общения, публичных выступлений и проведения презентаций; Стремление к профессиональному совершенствованию; Инициативность, самостоятельность, личная эффективность. Основные обязанности: Проведение обучения по банковским и финансовым продуктам, деловым навыкам в закрепленном регионе (4-5 областных центров Казахстана); Организация обучения и развитие деятельности Halyk Training Center в закрепленном регионе; Участие в разработке и адаптации учебных программ и материалов для аудиторного и дистанционного обучения. Мы предлагаем: Интересную работу в проекте по созданию уникальной сети региональных учебных центров для банков и финансовых институтов; Возможности для инициации и реализации новых творческих идей и проектов; Возможности обучения и профессионального развития; Конкурентную оплату и социальный пакет. Резюме с указанием названия вакансии направлять на адрес электронной почты: training@halykbank.kz до 31 января 2008 г.
|
|
| |
Aijamal | Дата: Вт, 15 Янв 2008, 18:21 | Сообщение # 51 |
Генерал
Группа: Модераторы
Сообщений: 470
Статус: Отсутствует
| POSITION Executive Assistant to Dean, College of Continuing Education COMPANY KIMEP LOCATION Almaty JOB STATUS Full time JOB PURPOSE Assisting Dean in every day proceedings (schedule, meetings, translation, and etc) and serving as a liaison between College Units and Associate Dean’ Office. SALARY Negotiable DUTIES - Handle all correspondence, faxes, e-mail, and voice messages; - Prepare financial forms, process financial reports for Dean’ signature - Disseminate information, contact people; - Schedule for meetings – keep Dean informed; - Create and maintain all working filing of Dean’ Office; - Act as a secretary of the College council, organize meetings of the College council, take minutes and maintain records, archives and files; - Supervise administration activity and logistics for Dean’ Office; - Receive visitors/students/parents, advise to students when needed, explain about academic programs; - to assist in the organization of any events, seminars and workshops on behalf of the college; - to coordinate and make arrangements for air travel and car reservations for the Dean; - Fulfill other as asked requirements. MINIMUM QUALIFICATIONS - Fluent English - Master Degree with Administrative Experience - Excellent typing skills - Computer skills: MS-Word, Excel, PowerPoint, etc. - Positive, cordial, diplomacy attitude. DEADLINE open until filled DATE OF PUB. December 2007 In your message, please indicate the specific position or department that you are applying for. If there is no detailed indication in your email, your application will be delayed. To apply, please submit cover letters and resumes to raissova@kimep.kz
|
|
| |
Nurgul | Дата: Вт, 15 Янв 2008, 18:32 | Сообщение # 52 |
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 206
Статус: Отсутствует
| Интересно, а люди пользуются инфой вывешенной здесь? Хоть бы кто-нить сказал, поделился бы.
|
|
| |
Zulphiya | Дата: Чт, 17 Янв 2008, 13:45 | Сообщение # 53 |
Полковник
Группа: Модераторы
Сообщений: 229
Статус: Отсутствует
| привет всем, нет ли у кого на примете мест где требуются удаленные сотрудники?
|
|
| |
Kubat | Дата: Пт, 18 Янв 2008, 18:06 | Сообщение # 54 |
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 733
Статус: Отсутствует
| Quote (Nurgul) Интересно, а люди пользуются инфой вывешенной здесь? Хоть бы кто-нить сказал, поделился бы. пользуются и подают заявки. Точно знаю только про одного земляка, что нашлась работа благодаря здешнему объявлению. он очень рад и поныне там работает
КYЧ БИРДИКТЕ!
|
|
| |
Nurgul | Дата: Сб, 19 Янв 2008, 12:00 | Сообщение # 55 |
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 206
Статус: Отсутствует
| Ну, классно! Рада за него! просто, если б написали, типа спасибо народ за инфу, я вот там-то, там-то работаю-было бы вдвойне радостней
|
|
| |
Farida_R | Дата: Вт, 22 Янв 2008, 21:48 | Сообщение # 56 |
Новобранец
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Статус: Отсутствует
| Quote (Aijamal) vakansiya v EBRD zainteresovannym pisat na psgramat@abv.bg I've a request to you and hope of your help. A friend of mine works for the European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) in Bulgaria. The Bank expects to open a credit line for energy efficiency in Kazakhstan and my friend urgently seeks some specialists, good engineers on thermotechnics (teploingenerov - in Russian) to work for the EBRD projects there. If you know such people, living in Kazakhstan that would like to work for the EBRD, send me as soon as possible their e-mails and contact details. They will have opportunity to earn good money working for the EBRD. Please, inform me for the results. I wish you and your family all the best in the new 2008 year! Thank you in advance for your kind cooperation. afina_f@ok.kz А в каком именно городе? Добавлено (22 Янв 2008, 21:48) --------------------------------------------- Народ, работаю в банке в г. Астана, хочу сменить работу. закончила МВА, есть опыт работы 4 года в управлении проетами и экспертизе проектов. Если есть вакансии, заранее спасибо. afina_f@ok.kz
|
|
| |
KGinKZ | Дата: Ср, 30 Янв 2008, 15:32 | Сообщение # 57 |
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 17
Статус: Отсутствует
| Quote (Zulphiya) привет всем, нет ли у кого на примете мест где требуются удаленные сотрудники? Зуля, а ты смотрела на сайтах для job-hunterov в здешнем Каталоге сайтов? там могут быть объявления. Кубат
United We Stand - Divided We Fall! Пока мы едины, мы непобедимы!
|
|
| |
Mirbek | Дата: Ср, 06 Фев 2008, 11:30 | Сообщение # 58 |
Генерал
Группа: Пользователи
Сообщений: 412
Статус: Отсутствует
| Уважаемые друзья, нужна работа: Парень 20 лет. Иностр языки : английский, турецкий и немецкий бегло. Бртишка друга хочет поработать в алмате, в данный момент в бишкеке но оперативно может приехать )) Заранее всех благодарю...
С уважением, МИРБЕК БАКЕН
|
|
| |
Nurgul | Дата: Ср, 05 Мар 2008, 11:11 | Сообщение # 59 |
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 206
Статус: Отсутствует
| Народ, всем привет! Есть вакантная должность в фин. компании Алмэкс (принадлежит Халык Банку), секретарь-ресепшн. Звучит конешно не очень, но там все шансы вырасти по карьере, руководители довольно известные люди в КЗ. Зп помоему 1000$ в месяц, зависит все от вас конкретно, какой опыт и тд. НО работа требует максимальной работоспособности, ненормированный график. Требования: пунктуальность, стрессоустойчивость, умение работать в команде, дружелюбность, гибкость, знание англ. языка обязательно. Ум прежде всего, т.е. схватывать все на лету, уметь понимать с полуслова, стараться опережать мысли шефов смешно, но это правда. Я просто их знаю, и знаю чего они ждут от сотрудника. меня уже год приглашают, но я каждый раз отказываюсь, вот пообещала найти сообразительную девочку. Многие не выдерживают такой темп работы, но после такого опыта, поверьте в др. любую перспективну финансовую компанию возьмут с руками ногами! Там есть два экспата в руководстве, с которыми также непосредственно нужно работать. Ненормированный график, примерно с 08:00 до 20:00. пожалуйста, дайте мне знать, кого эта работа заинтересует.
|
|
| |
korooluev | Дата: Чт, 03 Апр 2008, 18:27 | Сообщение # 60 |
Лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 40
Статус: Отсутствует
| Всем привет, В HALYK TRAINING CENTER требуется корпоративный бизнес-тренер для обучения персонала по Банковским и остальным финансовым продуктам, а также по soft skills. Планируемая дата принятия на работу 01 мая- 01 июня, в зависимости от возможности кандидата. Резюме присылать на email maksatk@halykbank.kz С уважением, Максат.
|
|
| |
|